Onsdagen 7 Maj.

Jaha då har vi haft ännu en bra dag på jobbet. Jag vet inte, men det känns som den här flytten till Sundsvallskontoret gjorde någonting med mig. För från ingenstans har jag fått mer energi och mer push i mig själv. De här känns väldigt bra. Och det är kul med lite miljöombyte. Sundsvall är bra för mig!
 
Efter en dag på jobbet kom jag hem och gjorde kycklinggryta, synd inte syskonen är här för dem uppskattar ju den. Gick inte hem lika bra här hemma så får nog stryka den från matlistan i framtiden. Nåväl, man kan inte tycka om allt här i livet. Efter middagen så tittade vi på lite film och nu ska jag väl snart förflytta mig till sängen istället.
 
Imorgon har jag lite sovmorgon, som jag längtar efter att inte behöva gå upp till ett tidigt larm (; mohaha. Fast det är fortfarande sjukt att jag aldrig kan bli liksom nöjd. Jag tycker ju inte om att gå upp tidigt, men jag uppskattar ändå de tidiga passen av den anledning att man kommer hem tidigare och därav får ut mer av själva dagen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0