Måndagen 3 November.

Snacket går om att det skulle bli massa massa snö här imorgon. Jag tror inte på det, det är flera plusgrader och helt blött på marken. Dock kan ju mycket hända över natten så det är väl tur att min älskade sambo kom och hämtade min bil under kvällen och bytte till vinterdäck! Så OM det mot förmodan blir snö imorgon så kommer jag inte glatta runt på mina sommardäck nå mer.
 
Sen under lunchen idag så vart ju jag och Bea inne på ett gym och skrev in oss. Så jag har för första gången i mitt liv ett medlemskap på ett gym. Helt jäkla sjukt. Nu hoppas jag att jag kan motivera mig själv att gå dit också. Alla andra drar fram en massa bilder på vältränade kroppar. Jag drar fram en bild på frisyren jag vill ha. Först om fem kilo My, om fem kilo så kan du få gotta dig med ett nytt svallande hår! Vem vet, kanske fungerar. Vart jävulskt peppad i söndags när jag kom på idén iallafall. Och redan idag var jag och tog första steget. Går åt rätt håll (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0