Måndagen 6 Oktober.

Det blev väl inte riktigt en så bra start på veckan som jag hoppats på, antar jag avslutade förra veckan för bra. Arbetet rullade på i ganska seg takt. Antar att varken jag eller Beastly hade någon bra dag. Nåväl, tillslut så var även denna arbetsdag över och då tog jag mina saker och körde hem.
 
Kom hem till en ganska mörk lägenhet. Sambon hade tänt lite doftljus så det luktade väldigt gott när man kom hem. Ni vet dom där Ikea glassljusen, tror det är glass iallafall. Så vi gjorde lite mat och tittade på en film, mös ner oss i soffan en stund. Jag hade det lite för bra så jag råkade somna till lite smått i filmen hehe. 
 
Nu blir det nog snart sängen för mig. Är ledig imorgon och vet faktiskt inte alls vad jag ska göra med dagen. Tänkte dock sova till typ tio-elva iallafall. Sen får vi se vad som händer. Jobbar sen hela helgen och nästa vecka jobbar jag halva helgen. Sen har vi ju schema så det väntar tre lediga helger i streck. Amazing! (:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0