Söndagen 19 Oktober.

Godkväll! Medan alla andra går runt och har söndagsångest för det är tillbaka till jobbet imorgon så har jag varit och jobbat idag. Förutom att jag varit kall, frusen och bara velat åka hem och sova så har det ju gått bra. Och imorgon är hela teamet tillbaka så då blir det nog lite mer flumm. 
 
Kommit hem och magen börjar nu känna sig redo för lite mat. Hunnit diska, duscha, plocka undan tvätten och snart ska jag fylla vasken med ny disk då eftersom jag måste ha mat även idag (;
 
Sambon kommer hem ikväll och det kan jag ju säga att jag ser framemot. Det sämsta med att han var borta var att jag saknade honom och det bästa var att jag fick ta hans sköna dubbeltäcke. Fast jag väljer nog honom framför täcket alla dagar i veckan, och på kvällen kanske jag någongång tar täcket .. Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0