Avslutar helgen med Bingovinst!

Ännu en ledig helg som passerat förbi alldeles för snabbt. Igår var vi och firade Joakims mamma som fyllde år och idag var vi på barnkalas för Joakims brorson som fyllt tre år. Sen hade vi tänkt dra på bio vid 18-tiden, men vi valde att spontant spela Bingolotto istället. Jag droginte hem storvinsten, men jag vann i allafall hundrakronor! Lite synd att vi var typ ett nummer ifrån bra vinster hela tiden. Men jag vinner aldrig några stora vinster på spel, någonsin.
 
Så är det måndag imorgon och tillbaka på kontoret igen. Lång vecka dessutom eftersom man jobbar hela helgen också. Annars händer det inte så mycket . En snabb dusch sen ska jag väl försöka sova så man orkar upp imorgonbitti när larmet ringer. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0