Tisdagen 30 September.

Ännu en månad avklarad och ett steg närmare vintern. Ja det har redan känts som vinter några morgnar när man gått ut, fast vissa dagar som tex idag har det inte varit så fasligt kallt. Ganska skönt t.o.m. 
 
Imorgon har jag ett senare pass och efter det ska jag möta upp Joakim för lite romance. Vi ska iallafall gå på bio, kanske lite mat innan också. Ska bli mysigt! Sen är jag ledig på torsdag och då ska jag tvätta och kanske en sväng till Birsta för att lämna tillbaka en tröja jag inte vill ha. Sen är det fredag följt av afterwork med teamet och en ledig helg på det. Sjukt bra slut på veckan känns det som (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0