Helgen är över.

Det har trots fredagens afterwork ändå varit en lugn helg. Igår låg jag ju typ i sängen till klockan sju på kvällen, orkade inte flytta datorn så blev serier i sängen hela dagen istället. Såg hela säsong ett av girlfriends guide to divorce, en bra serie!!
 
Idag har jag också sett på serier. Solen har varit framme men guuu va de har blåst. Världens storm. Cyklade till Ica idag för att ha något att dricka o äta hemma, hann inte komma fram innan jag hoppade av cykeln. Det var som att trampa som fan, men kom ingenstans hahah. Vägen hem vart lite lättare, ja tills backen kom för den orkar jag inte upp för. En dag ska jag klara cykla upp hela vägen till lägenheten utan att hoppa av cykeln, ett av mina små enkla mål haha (;
 
Myst på med serier o sånt här gotte
 
Och imorgon är det måndag igen. Kvällspass vilket betyder lite sovmorgon imorgon och de gillas på måndagar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0