Hoffmaestro.

Jag har väl aldrig riktigt varit på en riktig konsert. Bara sett band spela på små ställen som jag inte tycker räknas. Nu betalade jag för att se just Hoffmaestro, känns som det räknas då. Måste iallafall säga att dom verkligen fick med sig publiken, sjukt bra live uppträdande. Hoppat och svängt från sida till sida så jag fått ont i fötterna. Lagom glad att jag hade klackar  på mig, annars hade jag nog hamnat på golvet haha.
 
 
Bästa av allt är ändå att jag kunde ta mig hem utan att betala femhundra kronor. Jag behövde faktiskt inte betala alls, mina ben tog mig hem och det tog inte så lång tid som jag trodde de skulle ta. Bara en massa plus. 

Kommentarer
Postat av: Katrin

Låt detta bli den första konserten av många,det är ett härligt sätt att uppleva musik ! Minst en konsert /år är minimum.

2015-04-05 @ 17:11:24
Postat av: Katrin

Låt detta bli den första konserten av många,det är ett härligt sätt att uppleva musik ! Minst en konsert /år är minimum.

Svar: Absolut de ska jag 😊
mysaansvensson.blogg.se

2015-04-05 @ 17:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0