Godnatt från Skåne.

Så mina veckor nere i Skåne är inne på sista dygnet, inatt är sista natten jag spenderar i syrrans säng. Inom 24h är jag tillbaka i Sundsvall och min lägenhet igen. Både med lycka och lite sorg. Alltid tråkigt att åka ifrån familjen och den biten hoppas jag aldrig blir lättare. Dock tycker jag det ska bli kul o komma hem igen, för ja Sundsvall känns som hemma och jag tycker om min lägenhet väldigt mycket! 
 
Igår efter att ha solat lite tog jag en skönt kalldusch. Sen tog jag bilen och körde till Förslöv och besökte mina extra föräldrar, inte träffat dem sedan vi reste runt i Thailand tillsammans så det fanns ju en hel del att prata om, sen bjöds det på pannkakor också. Ni är så fina (:
 
Jag tyckte att tiden sprungit iväg fram till min fullbokade helg började. Eftersom dagarna började så tidigt och slutade sent på natten så har helgen känts längre. Positivt! Det hann bli kalas, fest, sommarrodel&zipline, shots, skratt, tårar, kärlek, Liseberg, Ullared, kräftskiva, glädje, minnen, sol och massa mer under dessa veckor. Så otroligt glad för de underbara personer jag har i mitt liv. Vänner som visar att tiden inte spelar någon roll, vänskapen finns kvar ändå. Ni är värdefulla och jag känner mig lyckligtlottad!
 
Väskorna har blivit ompackade och nu tänkte jag bege mig i säng. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0