Halvvägs genom helgen.

Igår så åkte jag och Natha in till Helsingborg. Började på hamnkrogen där vi drack öl och snackade en massa. Hade en jätte trevlig kväll, hann till och med skaka rumpan lite innan Desirée kom och hämtade oss. 
 
Imorse ringde larmet tidigt för jag o Lisette skulle köra hem till Emil och Hillevi för vi alla fyra skulle åka till Liseberg och åka karuseller!  Hade express pass ockdå eftersom vi bokat på nätet så hade förtur tre gånger. Skrattat så jag fått ont i magen,  gått så jag fått ont i fötterna men roligt var det.  Avslutade kvällen med att spela och jag vinner supervinst på första försöket. Så jäkla nöjd för jag aldrig vunnit sånt förut. 
 
 
Påväg hem nu för att sova några timmar.  Imorgon väntar en dag på Ullared sen ska vi hem o äta kräftor. Nom Nom!! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0