Inte människa idag.

När larmet ringde imorse, så var det samma visa som varje morgon det ringer. Jag vill absolut inte upp. Men de va bara att göra det, snoozade in i de sista. Upp och klä på mig, gör om flätan i håret, sminka fast ett ansikte typ. Gå till bussen. Arbetsdagen gick otroligt långsamt också. Mycket strul, lite skratt och en My som längtade hem till sängen extremt mycket. Ändå gick jag ju o la mig i tid ikväll. Dont get it!
 
Köpt med mig en grilladkyckling så får bli dagens middag. Resten får bli kycklingsallad till imorgon. Måste bli sparsam igen o göra matlådor. Annars får jag aldrig köpt min TV. Igår önskade jag verkligen jag haft den inköpt för då hade ju min nuvarande TV varit i sovrummet och igår orkade jag ju inte resa mig från sängen för den va såååå skön. Skönare än någonsin. Hahah.
 
Eftersom jag mår lite små konstigt idag (troligtvis för jag är så jäkla trött) så ska jag inte göra mycket vettigt idag. Kör mat och soffhäng, blir nog bra de ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0