Onsdagen 26 Augusti.

Alltså det känns som att sommaren bara var väldigt sen i år. För nu sedan jag kommit tillbaka till jobbet har det ju varit fint väder typ varje dag, förutom idag då det regnade. Det som dock är märkligast är att jag redan vid flera tillfällen fått typ känslan av att det är vinter snart. Det är mörkt tidigt och det ger mig någon typ av vinter/julkänsla. Ändå är det bara Augusti så det känns bara wierd alltihop.
 
Det blev ingen AW igår. Jag drog ner på stan och mötte upp Emma o fikade, sen körde vi lite shopping också. Iväg och fixade linser också, var sån där träning och jag fixade i och ur linserna direkt så inget konstigt där inte. Kom hem och gjorde mat sen fastnade jag i soffan. Blev film hela natten. Imorse vaknade jag med migrän, kan vara för jag börjat använda linser fick jag vet av en kollega. Så jag var hemma några extra timmar idag för att få bort den värsta smärtan sen tog jag mig till jobbet och arbetade på några timmar. Dock känt mig konstig hela dagen. Illamående och huvudvärken försvann först när jag kom hem igen och fick i mig lite mat. 
 
Nu ska jag sova för imorgon väntar ett splittpass så jag kör både öppning och stängningspass. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0