Sjukt rolig dag!

Efter att ha skjutsat syrran till byn så gick jag ut o la mig på gräsmattan och solade två timmar.  Sen hann jag med att tvätta lite också. Körde i hämta syrran sen åkte vi till Emil och Hillevi för att tillsammans åka till kungsbygget.  
 
När  vi kom dit så började vi med zipline o Emil var osäker på om han ville åka med.  Efter åkturen var han snabb med att säga att vi skulle åka den igen hehe. De va riktigt kul och åka där uppe i luften.
 
Efter vi åkt zipline så ställde vi oss i kö för att åka sommarrodel. Också skit kul, andra omgången när jag åkte tillsammans med Lisette så gick de snabbare o var full i skratt (: ännu bättre än första gången..
 
Lite frozen yoghurt sen tog vi en runda till i zipline innan vi åkte hem. Tack för en riktigt rolig dag, längtar till lördag och Liseberg med samma personer. Ni är amazing. 
 
Underbara gänget! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0