Tisdagen 18 Augusti.

Blev ingen lång dag, jobbade bara till elva sen fick jag ATF. Så blev en runda ner till hamnen eftersom det var så fint vänder,  satt o snackade med Rob en stund. 
 
Sen tog jag min cykel o gick hem.  Och ja jag gick, tycker om att gå hem, men vill sova ut så länge jag kan på morgonen så då måste jag ta cykeln till jobbet hehe. 
 
Åt lite mat, satt ute på balkongen.  Halvsov i min solstol idag igen, hände ju igår också haha. 
 
Sen började jag skruva ihop min skänk.  Tog några timmar o nu återstår bara göra färdigt lådorna samt sätta fast dörrarna sen är den färdigt. Gör resten imorgon, för nu är jag ner myst i soffan. Film hela natten. Är ju ledig i två dagar nu så håller tummarna på bra väder också då man kan må ännu bättre.  För det är precis vad fint väder gör med en (:
 
Ölen hjälpte, gick mkt bättre än med tvbänken som jag monterade ihop för några veckor sedan hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0