Torsdagen 20 Augusti.

 
Så då väntar jobb hela helgen, och det känns okej efter dessa två lediga dagar. Fått gjort ganska mycket i min lägenhet. Nu har jag alla möbler uppe och klara så som jag vill ha det. Nu är det enbart en stor TV som ska köpas, sen är jag i princip klar. Det har tagit några månader, men det gör ingenting ibland tar saker o ting lite tid. Jag trivs väldigt bra i min lägenhet, gillar hur jag har fått till det här. Ska bara försöka få upp den stora spegeln på väggen samt en hylla ovanför sängen sen är jag klar. Upptäckte dock att den stora väggen i vardagsrummet ser aningen tom ut, men har ingen plan där än så får se vad som händer ..
 
This is MY home!
 
_____________________________
 
Im having a hard time saying goodbye, I'll never forget you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0