Söndagen 27 December.

Alltså kunde snön avvakta till jag kommit hem. Jag är orolig för flygförsening pga detta. Kan flyget vara försenat 1,5h utan snö, va händer då med snö på marken. Och denna gång är mellanlandningen ganska kort på Arlanda. Rädd att jag kommer missa flyget vidare upp till Midlanda.
 
Hålla tummarna på att allt går bra är väl enda man kan göra i nuläget. Dessutom kanske snön är helt borta ikväll.
 
Dags att sova nu. Sen väntar packning, mat, hejdå och kramar. Vill inte åka hem riktigt än, men har inte riktigt något val. Verkligheten kommer ifatt och vardagen måste fortsätta. Aja jag kommer ner snart igen hoppas jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0