Tisdagen 29 December.

Hade de inte varit för att jag behövde handla, hade jag nog inte lämnat lägenheten igår känns de som. Blev en lugn dag, sen på kvällen fick jag besök och de blev film och mat. 
 
Idag var larmet ställt tidigt för jag började jobba 7:45, har ett splittpass så är hemma på lunch nu. Fixat med nya sängkläder i sängen,  då jag hann tvätta de nya jag fick i julklapp. Är dock ett jäkla meck att få på påslakan på ett täcke som är både längre och bredare än dig själv haha. 
 
Laga lite mat, sen är de tillbaka till jobbet om någon timme. Kallt har vi också ute, brr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0