Torsdagen 15 Juli.

Hela dagen har känts som torsdag så besvikelsen är ju där när man inser det är onsdag och ytterligare två dagar kvar på jobbet INNAN det är semester. Dagen har varit betydligt lugnare idag, anledningen är ju enkelt två tokstollar har varit lediga för dem jobbar helgen! Massagen var lätt dagens bästa, sååå skönt!
 
Nu springer jag mellan tvättrummet och köket. Lika bra o göra allting på samma gång för då blir man klar snabbare! Så lite mat i magen och upp med tvätten sen är jag klar för idag. Då blir det soffläge med lite serier innan sängen kallar. 
 
Två dagar kvar, två dagar kvar...
Sen bär det ju ner till Skåne om en vecka, spännande o köra hela den där vägen själv. Och spännande o se om bilen klarar det. HAHA.
 
Från det ena till de andra har jag fått ett otroligt shopingberoende. Känns som allt jag ska köpa vill jag köpa precis nu. Det funkar ju dock inte då min inkomster inte räcker till allt jag vill ha. Måste liksom ha pengar att leva för också. Vet ju inte när nästa spontana ölkväll blir (;
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0