Trött, men utan baksmälla.

Så mötte upp Mathias med vänner efter jobbet igår och lösningen på min lilla baksmälla som jag haft ett on and off-again förhållande med under dagen försvann helt efter de första tre klunkarna öl. Helt sjukt ändå.
 
Cyklade sen hem o hoppade in i duschen för de va en svettig tur hem alltså. Vart ju ifs svettig direkt jag var tillbaka i stan, men kändes ändå lite fräschare att få ha duschat innan. 
 
Gick vidare till hamnyran och där drack vi någon mer öl, någon cider, sjöng och dansade till Peter Siepen uppträdande. Det var åter en trevlig kväll.
 
Bästa var ändå när jag sa att jag var så himla glad och har varit det i en hel vecka nu och fick kommentaren "vad har du att må dåligt över". Ja egentligen va har jag att må dåligt över, små potatis. Live life with a smile on my face, mycket roligare så.
 
Idag ska fixas lite med bilen. Sen får jag väl se om de blir ner till hamnyran igen eller om jag blir hemma och ser film. Är lite seg idag, men känner inte av någon baksmälla alls och det är ju konstigt då jag är sån att jag nästan bara behöver titta på en öl för att bli just bakis haha.
 
No walk of shame 03:30 imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0