A little bit inlove.

Såg ju på facebook idag att en ny Johan Falk film kommit ut och såg sedan att de kommer fler under sommaren. Wohoo. Så nu har jag äntligen fått tummarna loss och sett Kodnamn Lisa som jag inte vågat se förut. Jag hade fått för mig att Frank skulle dö, och eftersom jag är lite kär i honom kunde jag inte med det. När jag sen får veta att fler filmer kommer ut i år tänkte jag att då kan jag ju faktiskt se den. Sen slutade den inte riktigt som jag trodde den skulle. Men precis som så många andra så tycker ju jag att Joel Kinnaman är sjukt snygg alltså.
 
Nu har min "söndag" passerat och det är dags för en varm dusch innan jag tar och kryper ner i sängen. Huvudvärken har smugit sig på trots jag druckit en hel del under dagen. Har dessutom varit varmt så jag har ju spenderat tid på balkongen idag också. Skönt att känna solstrålarna bränna lite på huden.
 
Annars händer inte så mycket. Längtar sjukt mycket till 8 Juli för då har jag bokat in tid för att prata hårförlängning sen hoppas jag vi kan få in en tid snabbt där hon kan sätta i det också. Eftersom mitt hår typ inte växt någonting på två år så behöver jag hjälp. Jag har både tunt och inte speciellt långt hår så snart får jag fint hår (:
 
Den här var ju också ganska klockren faktiskt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0