Det blev visst sovmorgon.

Planen om att gå upp vid nio tiden oavsett hur länge jag kan sova går inte så bra när drömmarna är bättre än verkligheten, blir lätt att man snoozar många gånger enbart för att se vart drömmen tar en. I verkligenheten är allting mycket tomare och jag lever i en bubbla där jag fortfarande känner mig hatad oavsett om jag ska göra det eller inte. Svårt att veta hur andra personer känner o tänker när inga ord kommer fram. En magkänsla är heller inte så lätt att släcka bara genom att ignorera den, men jag försöker väl så gott jag kan.
 
Elva blev klockan nästan innan jag öppnade ögonen. Har legat kvar i sängen med mobilen i handen och nu har jag fått på mig träningsbyxorna, inte för jag ska träna men för jag tycker dom är sjukt sköna. Ska alldeles strax ta mig ner till Fyndlagret, ser om de finns fler bra pocket att köpa. 
 
Sen lär det bli soffan hela dagen, idag är ingen bra dag. Jävla drömmar ska bara ta o förstöra genom att man återigen inser vad man inte har. Skit också!
 
Min säng är ganska underbar iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0