Onsdagen 17 Juni.

Började arbetsdagen med medlyssning. Börjar nya som ska vara med o lyssna på samtal och lära sig systemen så början av dagen gick ju snabbt för vi var två. Sen vart det lunch och efter det gick dagen långsamt. Tycker dock jag kört på bra och avslutade dagen på ett bra sätt. Yes!
 
Cyklade hem och efter att ha skrutit på jobb att jag cyklade upp för backen utan problem nu så kom jag självklart inte upp. Helt seriöst kändes som jag sprungit en mil, seriöst vet inte om de va mitt kassa hjärta som hoppade in o sa ifrån eller vad för jag kände ju mig inte trött o anstängd innan. Super wierd.
 
Nu är jag iaf hemma och ska sätta mig i soffan o läsa lite innan det blir vidare till sängen o drömmarnas land. Försöka orka upp tidigare imorgon då, sov till halv elva idag fast jag inte tänkt snooza så länge.
 
Smile because you are beautiful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0