And now the money is gone.

 
Förra gången jag var på Ullared så hittade jag typ ingenting. Jag trodde det skulle vara samma sak igår. Icke. Jag råkade nog göra mitt dyraste besök där igår. Jaja, jag har iallafall fått lite nya saker till lägenheten (som visserligen får komma upp med mamma och pappa då jag inte kan ta med allt på tåget), träningskläder, smink, lite kläder och sånt här små pill som alltid behövs. Jo så det blev en bra och lång runda med mamma och syrran!
 
Somnade ganska tidigt även igår så man vaknade ju innan nio även idag. Känns faktiskt bra att ha denna dygnsrytm. Kommer väl inte vara så länge, men så länge den gör är jag glad!
 
Hela huset är tyst just nu så tänkte mysa ner mig i min onepiece jag köpte igår och titta på någon serie på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0