Måndagen 9 Mars.

Kom hem sent inatt och var därför inte säker på om jag skulle följa med på matten imorse. Dock tänkte grannarna inte ge mig sömn imorse, klockan sju började dem borra..
 
Så vid halv nio åkte vi in till komvux för lite mattelektion. När jag kom hem så tog jag hand om disken och packade upp lite ur resväskorna. Sen har de varit serier, powernap och en runda till Ica.
 
Imorgon är det tillbaka till jobb och det känns bra. Nästa vecka ska jag väl få skriva på mina papper också, ser jag framemot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0