Torsdagen 26 Mars.

Tycker inte om drömmar som biter sig in under skinnet på en och får en att må dåligt. Kul när dagen liksom känns förstörd redan innan den börjat. Tur tog det inte lång tid på jobbet innan den jobbiga känslan i magen försvann. Att drömmar kan hålla sig kvar på de där viset alltså.
 
Arbetsdagen har gått bra. Lite skratt som vanligt. Dock har den varit lång och jag sitter fortfarande i stan och väntar på bussen. Känns skönt att det närmar sig slutet på denna långa bussresa. Snart har jag inte lika långt avstånd till jobbet mer. Wihoooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0