Dagen börjar bra iaf!

Dem ringde från verkstan och efter den nya sändaren kom in i nyckeln så startar min bil. Jag är så jävla glad! Så imorgon ska jag gå dit och hämta hem den. Har inte kört min bil sedan innan vintern. Den har ju bara stått still. Men nu så, nu ska den säljas. Jag behöver ingen bil så som jag bor nu. Tio minuters cykeltur till jobbet. Nej jag bor bra tycker jag. Enda nackdelen är uppförsbacken på vägen hem, fortfarande inte lyckats cykla hela vägen upp haha. Mjölksyra i benen (;
 
Nej nu ska jag o min huvudvärk cykla till jobbet. Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0