Söndagsmys!

Ja idag har jag haft städ&tvättdag. Tagit ner alla flyttlådor så nu är jag officiellt inflyttad I guess. Har fortfarande en del saker som ska köpas men min ekonomi tillåter inte att jag köper allt samtidigt, bla skänk till köket eftersom jag inte kommer ha köksmöbler, vill ha en tvbänk och en stor TV. Eftersom bredbandet snart aktiveras här så är de väl dags o börja se sig om efter en tv. Ja sen har jag dammsugit lägenheten så nu är de rent o fint här. Torktumlat de mesta av tvätten de andra får hänga framme till imorgon.. 
 
Så nu känner jag att jag är klar för dagen. Lite soffhäng innan sängen kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0