Helgen.

I fredags så blev det lite alkohol i samband med att säga hejdå till Mathias som nu lämnar Sverige ett tag. Lite förfest och sen blev det Udda tapas bar. Självklart lite nattamat innan de blev hemfärd. 
 
Igår mös jag på i sängen några timmar innan jag tog mig till ICA. Några timmar senare fick jag besök och de blev tacos och film. Sen vart de mest hockey och jag somnade på soffan lite. Bra sällskap jag är haha. 
 
Idag har de blivit lite film och nu står maten och puttrar på spisen. Testar på att göra kalops för första gången själv. Vill bara de ska koka färdigt, luktar så himla gott. Hoppas de blir någorlunda lika gott som pappas recept för då har jag lyckats (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0