Onsdagen 11 November.

Jag tycker att jag sover så otroligt dåligt nu för tiden, vaknar flera gånger om natten för jag svettas, för jag är tröstig eller har jag druckit för mycket vatten redan under kvällen/natten att jag vaknar och måste gå på toaletten. Eller sover jag bara lätt och vaknar för datorn stänger av sig. Eller mardröm. Så nej de senaste nätterna har väl sömnen inte varit så bra. Kommer aldrig ner i djupsömnen så känner mig otroligt trött och energilös när larmet ringer. Blir dock bättre och jag dricker mycket mer vatten nu för tiden än jag någonsin gjort i hela mitt liv typ..
 
Jobbet idag.. Jag tappade fokus om jag ska vara ärlig, vi hade ett stort avbrott som ledde till en hel del samtal och då vill man typ bara mata iväg alla så man kan hantera ärendena snabbt. Blev då att jag glömde bort lite de andra. Sen fick jag ATF vid ett tiden så jag tog bussen till Birsta för att gå inom IKEA och kolla på duntäcke och såklart dubbeltäcke för de är så himla mysigt. Kände på de olika och det blev att den som var någon hundralapp billigare fick åka hem för de kändes fluffigare och hade rutor så dunet ska hålla sig på plats. Kändes bättre helt enkelt.
 
När jag kom hem förbannade jag mig återigen över deras påslakan. Jag älskar IKEA på alla möjligavis för dem har så stort utbud och till ett pris som passar mig jätte bra. Däremot förstår jag inte hur man kan tillverka påslakan utan de här hålen i kanterna där man stoppar in händerna för att få tag i täcket. (Det är iallafall så jag har lärt mig att trä över påslakan). Så jag kan ju erkänna att jag med mina 160cm hade lite krångel med 220x200cm täcket. Fick vid ett tillfälle till och med krypa in i påslakanet för att försöka få rätt på täcket. Tillslut vände jag på allt och skakade och tillslut hamnade täcket rätt och de gick och lägga på sängen. Jag hoppas jag kommer sova amazing ikväll under mitt nya täcke!
 
Efter detta så åkte jag med bussen in till stan och mötte upp Emma. Gick runt lite på H&M först sen gick vi och fikade och snackade skit en stund. Blev ganska så mätt på mackan och min is chai, men gott var det. Och som alltid var det trevligt sällskap! 
 
Nej det var nog allt för mig för ikväll. 
 
- Kanske inte så bra ljus men så här ser mitt nya täcke ut, färgen passar ju mig ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0