Söndagen 18 Oktober.

Arbetsveckan rullade på ganska så bra. Och i fredags efter jobbet gick vi till O'Learys för en AW. Åt god mat och hade hur trevligt som helst. Sen var vi några som gick vidare till Udda Tapas bar och drack lite mer drinkar. När stäningen kom där så var vi några färre som gick vidare till Estreet för mer öl. Jag vart för full, men försökte mig ändå på karaoke och de var inte alls några bra idé. Fy fan va dåligt! haha. Aja jag hade en kul kväll iaf.
 
Dagen efter kändes okej fram till kvällen, sen slog baksmällan på så jag höll på att kräka. Kunde knappt röra mig eller prata och då kände jag att kanske jag borde sluta festa haha. Fick sällskap så vi åkte och hämtade hem Donken och kollade på film hela kvällen och natten. 
 
Idag har jag ju mått betydligt bättre, men jag brukar visserligen inte få de så hårt att det håller i sig i två dagar. Tror dock jag fortfarande håller med mig själv om gårdagens tanke att kanske inte festa på ett tag. Om jag ska så måste jag lära mig att inte dricka så mycket haha..
 
Ännu en kvällsvecka väntar på jobbet.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0