Måndagen 14 September.

Lämnade mamma och syster på tågstationen innan jobb. Vart lite jobbigt o säga hejdå, men vi ses förhoppningsvis till jul så  det är inte så lång tid till dess. 
 
Arbetsdagen gick väl inte jätte snabbt men inplanerat ett simpass till torsdag, lika bra att få röra lite på sig. Och nästa vecka blir det en tjejkväll med kollegorna. 
 
Kommer kännas små konstigt att sova själv ikväll. Och lägenheten är kall när ingen annan är här inne o andas hehe. Tända ljus o stängt in mig i sovrummet. Bäddar snart ner mig under täcket också. Godkväll alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0