Torsdagen 21 April.

Ja någon  semester har jag då inte här nere kan jag säga. Titta bara imorse då jag gick upp vid nio för att hänga med syrran till gymmet. Kändes i benen direkt. Spagetti ben. Ingen träningsvärk än, men de kommer väl imorgon. Dock precis bestämt mig för att följa med imorgon också haha. Bra. Gå upp klockan åtta. 
 
Tog med oss god frukost hem också. 
 
 
Ja nu ikväll åkte jag hem till Natha och hennes familj. Hälsade på hundarna och hade en mysig kväll. En hel del skratt blev det också. Så himla underbar! 
 
På vägen hem vann magen kampen  och jag körde inom Frendo och köpte en macka. Skagenröra, mm mm mm. Läsa lite sen blir det godnatt för min del. Varit en mycket bra dag idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0