Fredagen 26 Augusti.

Jaha var det fredagskväll idag? Känns absolut inte så eftersom jag var ledig igår och sen jobbar jag hela helgen. 
 
Igår var jag ledig och det typ första jag gjorde när jag vaknade var att beställa min nya telefon, har den troligtvis 6 september. Yeay! Bara en dator som behövs köpas in också, lär dock dröja lite för jag är så jävla snål haha.. 
 
Igår så fick jag även fixat tvätten, disken och jag hämtade ett paket. Att hämta paket är dock lite som ens födelsedag, bäst är när man beställer mycket och har glömt hälften av de när man öppnar "presenten", överraskning haha. 
 
Idag har jag jobbat. Var en ganska seg dag måste jag erkänna, var inte så många inne på kontoret så de blir med ens så himla lugnt. Ja visst jag hade samtal att ta, men det är skönt med lite kollegor att surra med ibland också ;) 
 
Nej nu blir det sängen och lite tv tittande innan jag ska sova. Trevlig helg! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0