Måndagen 1 Augusti.

Idag har jag varit och lämnat syrran i sin lägenhet. Har fått igång hennes internet, så nu kommer jag få sova själv i rummet hos mamma och pappa. Tror säker jag får sova hos henne någon kväll innan jag åker hem också. Många kvällar kvar tack och lov. 
 
Så kul att se hennes lägenhet och få vara med när hon tar detta steg i livet. Skönt att inte missa det. Är så himla glad för hennes skull. 
 
Vädret är fortfarande inte bra här nere. En dag har jag kunnat ligga i poolen och sola. En!! Varit här i över en vecka. Aja det är några dagar kvar så får hoppas på sol. Det är trots allt sommar ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0