Måndagen 22 Augusti.

Tillbaka till verkligen idag då. Det var inte alls så "jobbigt" som jag tänkte går när jag låg i soffan och gärna tagit några veckor till. Ja dessa fyra veckor ifrån jobbet har gjort mig gott. Känner att jag har mer tålamod än den senaste tiden och det är ju bra.
 
Så det är både kvällsvecka och helgsvecka så jag kickar igång hårt direkt, lika bra. Idag när jag kom hem började jag laga mat direkt, känner att jag måste bli bättre på att ha med mig matlådor till jobbet. Blir ju både dyrt och onyttigt av att äta ute eller från Bistron på jobbet varje dag haha.
 
Nu blir det "En man som heter Ove" och soffhäng. 
Update: Asså jag trodde detta skulle vara en komedi, måste säga att den var nog mest sorgsen faktiskt. Men helt okej att titta på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0