Godkväll.

Alltså jag blir lite små stressad av att tiden går så himla fort. Imorse fick jag också halvt panik när jag fick veta att busstrafiken ställt in pga regnet. Så jag fick gå med snabba steg till jobbet, hann tack och lov i tid. 
 
Sen har det varit möten, medlyssning och lite andra små grejer. Känt att jag inte riktigt hunnit med, så nästan en halvtimme efter arbetspasset skulle varit slut stängde jag ner datorn och inväntade bussen för att ta mig hem.
 
Hemma har jag pluggat på inför de föredrag jag ska hålla imorgon. Med tanke på att jag stått inför folk och snackat förut känns det okej, antar fjärilarna kommer precis innan jag ska börja. Men jag tror det kommer gå bra. Trivs som sagt väldigt bra i min nya roll :) 
 
På torsdag efter jobbet blir det ingen innebandy, ska ut och käka istället. Sen på fredag har jag stängning och helgen blir förbereda Skåne besöket som kommer på söndag.. Kul kul :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0