Onsdagen 14 December.

Jaha då var denna dag också förbi. Råkade bli kvar på jobbet för länge idag också, men det är liksom ingenting som gör mig något. Jag tycker ju ändå tiden bara springer iväg. Ja, jag trivs otroligt bra. Det är sanningen. Jag är glad :) Att hålla i föredragen idag var inga problem alls, inte ens fjärilar innan. Det har hänt någonting bra med mig som jag inte kan förklara. Känslan är bara bra och jag låter det hända. 
 
Nu blir det inte mycket mer än chill innan jag intar drömmarnas land. 4 dagar kvar till besök :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0