Måndagen 16 Februari.

Sovit skit dåligt inatt pga min rygg. Igårkväll hamnade jag i sängen tidigt och jag fastnade, kunde inte röra mig. Hade svårt att andas. Fick en panik. Bölade. Hoppades att grannen inte skulle höra och undra va fan som pågick hos mig hahah. Misshandel. 
 
Vaknade upp och jag har iallafall kunnat röra mig idag utan att känna mig som hundra år gammal. Hugger dock till lite i vissa lägen när armen får tyngd på sig. Massage på onsdag så kanske blir bättre då.. 
 
Ledig imorgon och det känns ju sjukt skönt då idag var sjätte arbetsdagen i rad. Ledigheten känns behövlig. En runda till ICA annars ska jag bara ta det lugnt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0