Måndagen 22 Februari.

En vecka kvar. Vad hände med det gångna året. Nej mitt liv har stått på paus i ett helt år. Konstigt man känner som man gör. Nej. 
 
Hade en plan på att jag skulle jobba och sen köra en runda på Crosstrainern när jag kom hem från jobbet. Men tiden sprang iväg med mat och soffhäng och nu mår jag bara illa så får bli en snabb dusch sen sova. 
 
Delad tur på jobbet även imorgon. Kanske ett pass på Crosstrainern då istället. Sen ska jag kanske börja spela innebandy med jobbet, haha får väl se hur det går. Bara skaffa en klubba först. 
 
Nej jag är sjukt slut nu. Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0