Söndagen 28 Februari.

Sista dagen på mitt tjugosju åriga liv och med tanke på hur året varit känns det skönt att få de avslutat. Tjugoåtta år, shit jag får ibland sån ångest över hur gammal jag och hur lite jag gjort. Sen ibland så känner jag tvärtom. Jag har varit ute och sett världen, levt ett liv i andra länder. Jag har upplevt en hel del. Så jag ska nog känna mig bra ändå. 
 
Imorgon firar jag min födelsedag på jobbet igen, denna gång med övertid också. Woop woop. Men jag fick ett bra firande igår med vänner och jag känner mig bättre idag än förväntat. Tack o lov. Kvällen började hemma hos mig sen tog vi oss ut till råå och sen Oscars. Blev inget kvart i fem ragg eller vad man kallar de nu för tiden, men jag är lika glad för jag fick med mig mat från kebab city haha. 
 
Tack alla fina som finns här för mig. Ni är verkligen underbara och jag uppskattar er väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0