Torsdagen 4 Februari.

Arbetsdagen har känts längre än den var, dock varit bra som det brukar tack vare bästa kollegor. Promenad både till och från jobbet idag, känns ju skönt att man rör på sig ibland. 
 
Helgen kommer bli väldigt bra eftersom jag har fyra lediga dagar i rad. En runda till Birsta för shopping, så otroligt sugen på saker både till lägenheten och mig själv så kommer nog bli ganska mycket pengar hihi. 
Umgås med Emma ska jag också göra. Sista dagen blir fixa i lägenheten. Så mycket jag vill göra och få ordning på här hemma. 
 
Annars, ha en trevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0