Tisdagen 12 Januari.

Mitt liv är så fruktansvärt händelselöst och tråkigt. Jag går upp, går till jobbet, äter, kommer hem och sover sen går det runt så varje dag. Jävligt roligt. Vad hände egentligen. Jag tyckte jag var en rolig människa,  med ett roligt liv. Sen blev man vuxen och har inte råd att ta ledigt från jobbet för att åka utomlands. För ja jag skulle tycka livet var så jäkla mkt roligare om jag iaf en gång om året kunde göra en resa att ta med i minnet. 
 
Detta året ska jag åka så om jag åker själv igen. Jag behöver en vecka i värmen. Fy fan va skönt de skulle varit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0