Söndagen 17 Juli.

Imorse runt halv sju vaknade jag upp av världens smäll. Fy fan kissade nästan ner hela sängen. Hjärtat gick i hundranittio till jag insåg att det var åskan som drog över. Jag brukar aldrig känna rädsla men vakna till de där ljudet skrämde mig på riktigt. 
 
Drog ut strömmen och försökte somna om igen. Ja sen har jag varit utan internet hela dagen. Första avbrotten på ett år, känns helt okej. Nu får jag bara se hur många dagar de dröjer innan teknikerna åtgärdat felet. Bara glad de kunde konstatera att de inte är routern.. 
 
Tillbaka till jobbet imorgon igen. Känns inte jätte kul med sån där tidig morgon men bara fem stycken sen är det semester och då kan jag sova länge i några veckor :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0