Tisdagen 12 Juli.

Nej jag har så sjukt mycket negativa ord som jag vill skrika ut just nu. Men man får inte vara negativ och jag antar att jag inte heller får skriva ut någonting om någonting. Vem vet jag kanske blir av med jobb, lägenhet och blir stämd. Kan dock säga att livet är inte rättvist alla gånger, men jag anser att det inte finns någon som helst logik bakom den här saken som gör mig så arg. AAAAAAAH..
 
Ge mig några dagar, veckor eller semestern sen är jag väl lugn igen. Blir bara irriterad över argumentet jag hörde för snart två år sedan som inte verkar gälla någon annan mig. 
 
Ett tips från coachen: Var inte snäll och ge ingenting extra för du får ingenting ut av det mer än att du blir nertrampad. Typ så känns det idag. Fast imorgon kanske de lagts sig. Aja nu skrev jag för mycket iallafall, men jag antar att jag annars inte kommer kunna sova så får väl va så då ;)
 
 
Tog mig i alla fall till gymet efter jobbet och körde 20 min intervall på crosstrainern. Mer motstånd idag än sist, men klarade ändå 6km. Dock kan jag säga att de stora intervall backarna var så pass att jag verkligen kände de i benen och de gick väldigt långsamt. Sån känsla har jag aldrig haft förut så antar jag kört med för lågt motstånd. Känns skönt att va på träningen igen då de va några veckor sedan jag var där sist. Dock har jag gjort några promenader runt Sidsjön vilket ändå är att röra sig lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0