Fredagen 17 Juni.

Imorse råkade jag försova mig. Skulle ta bussen 7:17 och vaknade 7:22. Har aldrig varit snabbare ut ur lägenheten förr. 3 minuter från det att jag vaknade till att jag tog mig ut genom ytterdörren. Bra måste jag säga. Så vakna till imorse de kan jag ju säga att jag gjorde, men tröttheten slog på när stressen lagt sig. Bästa av allt är att jag trots detta kom jag i tid till jobbet när jag började 7:45 ;) 
 
Dock stolt för att jag inte gick hem och sov vid elva när mitt splitt började. Istället tog jag mig till Ester &  Co. Körde milen på crosstrainern och gjorde en övning för magen. Och jag körde milen på 42 min vilket innebär att min egen Crosstrainer inte visar fel. Fått höra att de gick för snabbt och de inte kunde stämma men här har jag en annan och de blev typ samma tid. Jag är sjukt nöjd. 
 
Ursäkta kvaliteten, men jag var tvungen  att trampa samtidigt för att displayen inte skulle slockna. Haha. 
 
Nu blir det bussen hem och äta mat. Dö hungrig. Sen är det kvällen på jobbet därefter ledig helg. Skönt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0