Onsdagen 1 Juni.

Fick en sommardag som önskat. Och det första som slog mig när jag i förmiddags gick till ICA var hur har jag klarat av att köra utflykter i 40grader när jag höll på att dö på vägen till ICA. Och så jäkla varmt var det inte här.
 
Kom hem och gjorde omelett till frukost sen drog jag ut bänken på balkongen och spenderade några timmar där ute i solen med näsan i en bok. Hämtade även upp min solstol från förrådet och satte ut den på gräset när skuggan tog över balkongen, allt för lite mer tid i solen. 
 
Gjort lite mat och tittat lite på tv nu på kvällskvisten. Hann upp till ICA en gång till då jag hade ytterligare ett paket att hämta ut. Så fick mig en promenad till. Vägen dit är lite halv jobbig för vägen lutar uppåt lite hela vägen. Såklart blir då hemvägen betydligt lättare. 
 
En arbetsdag imorgon också sen på fredag har jag ju innebandy turneringen med jobbet mot de andra kontoren. Jag tycker de ska bli skit kul. Sen är det visserligen jobb hela helgen, men äh vädret skulle bli kallare till helgen så jag klarar mig nog. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0