Onsdagen 22 Juni.

Igår kväll efter promenaden låg jag på soffan en stund sen hann jag somna innan tolv. Vet inte om det var all aktivering eller något annat som fick mig att slockna så, men skönt. 
 
Dock undrar jag på allvar var ens drömmar kommer ifrån. Det är allt för ofta jag slåss i mina drömmar, och det handlar inte om någon liten smäll utan verkligen hemskt. Det är ju så långt ifrån den My jag är. Jag skulle aldrig vilja slåss för jag vet att jag inte skulle klara mig haha. 
 
Dagen på jobbet rullade på. Hände inte mycket speciellt. Vädret var fint när jag slutade så blev en promenad hem med musiken i öronen. Sen gick jag ut och satt mig på gräsmattan och läste några sidor till solen gick i moln för att inte komma fram igen. 
 
Nu ska jag trycka vitlöksbröd och räkor i ansiktet samtidigt som jag sitter och hejar fram Sverige. Första och troligtvis sista matchen jag ser detta år. Hade gärna suttit på Olearys och tagit en öl också, men jobb imorgon så tar den där ölen i soffan istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0