Torsdagen 23 Juni.

Veckans sista arbetsdag är gjord, wohoo. Vart sjukt trött när jag slutade och ville bara gå hem. Men sjukt stolt över mig själv. Jag tog minsann träningsväskan och gick till Ester &  Co. Blev 6km på crosstrainern när jag körde 20 mins intervall med backe. Sen blev det lite på maskinerna, tio minuter på trappmaskinen,  lite mer träningsmaskiner därefter försökte jag mig på löpbandet. Jo crosstrainern är dö mkt enklare,  där blir det typ 1km på snitt 4 min. Här körde jag fem min och kom 0,6km sen gav jag upp. Skulle bara prova o hade jag inte satt 5min som minimikrav hade jag nog gått av efter tre haha. 
 
Tog en liten stund i solariet innan jag avslutade med en dusch. Alltså deras dusch, känns så lyxigt. Typ som ett spa eller ett hotell. 
 
Efter gymmet blev det en runda in på ICA. Köpte en paket jordgubbar utanför så jag får lite midsommar känsla. På bussen hem sen kände jag åter tröttheten slå på med full kraft. Det känns dock okej efter denna dag. 
 
Ikväll händer inte mycket mer än soffhäng, för en gångs skull får jag inte någon ångest för att ligga där :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0