Fredagen 18 Mars.

Arbetsdagen idag gick så otroligt snabbt tack vare två möten. Hann knappt komma dit förrän jag fick gå hem igen. Sista kvarten höll jag på att garva ihjäl också, fick ont i magen och ögonen tårade sig, härlig känsla. 
 
Spelat lite tv-spel. Nu: dricker läsk och tittar på sons of anarchy. Blir en lugn helg och på söndag ska jag få hem ett bord som ska göras om till en soffa till min balkong. Äntligen ska den bli sommarredo och mysig. 
 
Fick dessutom beställt en flygbiljett idag, så en snabbvisit till Skåne blir det i April. Woop woop. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0