Måndagen 21 Mars.

Så igår tog jag emot en möbel som ska pryda min balkong i sommar, ska minsann spendera massor av tid på min balkong denna sommar. Läsa böcker, dricka vin och allmänt njuta.
 
Sen tog jag det bara lugnt. Låg på soffan och tittade på TV varvat med att läsa ut boken systerskap
Halva dagen mådde jag nog dåligt, sen kom jag på bättre tankar och idag har jag varit tillbaka på jobbet och omringats av mina underbara kollegor och allting har känts bra igen. Ensamheten, det är den som tar kål på mig för så länge jag inte är själv så är de ingenting som är fel. Sen så fort jag blir ensam och längtar efter någon som håller om mig så börjar tankarna vandra och jag tänker på allting jag kunde gjort bättre, på allting som jag var dålig på och på hur värdelös jag är. Så det är kanske inte konstigt man mår dåligt när man trycker ner sig själv så extremt mycket. Jag menar, jag vet ju andra dagar att jag inte är den enda som kunde gjort bättre.
 
 
Ett arbetspass imorgon också följt av lite afterwork. Sen är jag ledig onsdagen för jag jobbar hela påsken. Kan säga att jag ser framemot min lön i April för den kommer ju va lite bättre med all övertid och OB. Alltid uppskattat med några extra slantar.
 
Nej lite soffhäng och sen sova kanske, trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0